8/5-10

Igår: Skolan först, drog till stan med erika snabbt sedan mötte jag upp mamma. Vi gick och åt på bamboocity :) gott! Mötte upp älsklingen sedan och åkte hem till honom och tog det lungt, somnade en stund.. Vi gick sedan ut och gick i en timme duktiga som vi var! Kändes bra iaf :)! Kollade film senare och åt goda mackor! höhö

Idag: Vaknade jag upp hos älsklingen vid elva! Mamma hämtade mig vid halv ett, eftersom jag skulle vara i bollhuset klockan 1. Jag och ida skulle sitta sek och tid på en match, rullstolsbasket var det :) ovanligt att se, så det var kul (: nu är jag hemma har badat osv, ska nog ta mig ngt litet att äta innan jag ska ner mot stan till bowlinghallen för att umgås med laget! gillart. Mys med älsklingen sedan<3

Nej nu orkar jag inte sitta här, får huvudvärk..
HEJDÅ

vill vill vill..


Kommentarer
Postat av: Anonym

http://mariapettersson.blogg.se/2010/april/saljes-billiga-skitsnygga-klader-och-vaskor.html#comment



Massa supersnyggt att köpa till bra priser, kläder, väskor så som friis & co, äkta gucci mm, har även klockar så som GUESS och och mängdder med fina kläder, solbrillor mm. Kika gärna in och lämna ett bud :D

2010-05-10 @ 23:45:14
Postat av: elin

hej, nu öppnar jag bloggen igen med nya bilder, mera kläder och bättre priser. Besök gärna min blogg,tack.

2010-05-12 @ 01:56:28
URL: http://buyitnoworlater.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0