5/4-10

Usch, denna dag har bara varit jobbig..har lämnat iväg katterna som jag och simon har haft i över 8månader nu. Det är så sjukt jobbigt, eftersom man fäst sig vid dom så himla hårt :( blir ledsen bara jag pratar om det, kankse låter löjligt vad vet jag. Men jag tycker såna här grejer är så sjukt jobbiga..Känns helt sjukt att dom inte är här nu, och att inte heller komma hit och veta att dom finns här. Nu är dom borta :( Skulle nog göra vad som helst för att få dom tillbaka :( älsklingarna..





<33333

Kommentarer
Postat av: jessie

åh, hatar separations ångest :( vart ska dom då? till en annan familj?

2010-05-05 @ 08:22:42
URL: http://jessiebina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0