31/5-10

Vart på TP med erika<3 idag efter skolan, super skönt :) kollat runt massa, ätit och pratat! Köpte present till ello. Köpte även nagellack och nya gladiatorskor till mig själv! hehe, finns så mycket man vill köpa, men PENGAR?! Nu sitter jag hemma, ska snart åka till älsklingen. Vi ska ut och gå en sväng, mys. Sen blir det hem och plugga järnet, matte prov imorgon som jag suger på, ekvationer dessutom... hej ig
mår lite sisådär just nu? trött osv..
hejs

ETT måste denna vecka: träna minst 3ggr

kommer lite slarviga bilder.



GLADIATOR SKOR FRÅN SKOPUNKTEN 199:-



tjockisfingrarna, men mitt nya snygga nagellack 39,50:-

Kommentarer
Postat av: erikuz

smyggt nagellacket var på :D du och simon kan ju alltid gå förbi oss haha;) <3

2010-05-31 @ 21:30:45
URL: http://erikamaxe.devote.se
Postat av: shilan binahri

snyggt nagellacketXD puss

2010-06-03 @ 08:20:41
URL: http://www.shilanentezar.blogfa.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0