30/5-10

Ska försöka komma igång lite igen :) känner för det.

Idag vaknade jag jätte tidigt hos älskling, kunde inte somna om :/ kollade då reprisen på ESC (eurovision song contest) som var på tv. Och ja sverige var ju inte med? hm, vad kan det bero på, jo fel låt gick till final :) jaja. Vid ett tiden vart jag och simon hämtade utav hans pappa, vi åkte till sundbyholm i det fina vädret! Det var marknad där, så blev en promenad och åt korv & glass! gott

fick sedan skjuts hem, då gjorde mamma i ordning mat till mig (y) behövdes, och nu har vi precis ätit daimtårta, det är ju morsdag så, varför inte äta något gott med bästa mamma :) älskar henne så sjukt mycket

Nu ska jag kolla reprisen på TOPMODEL och träna till turismen redovisningen som är imorgon!
Har även:
- Matteprov på tisdag
- Administrationsprov på onsdag

får nog även reda på lite betyg denna vecka!
SKA också beställa kläder
hejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0