9/3-10

HEJ, vart i skolan idag som vanligt..hehe Efter skolan åkte jag ner på stan med erikuzz och kollade lite snabbt och åt, tjocka som vanligt?! åkte hem direkt efter det och varit hemma sen dess. läskigt att hela spegeln i hallen hade ramlat när jag kom hem, helt trasig var den. och när mamma var på den där grejen så sa dom ju att det var någon som sökte henne och bankade i väggen? hmm, undra om den var arg

Nu ska jag göra något gott att äta, nämner alltid nåt att äta i mina inlägg typ tjock eller..nej men det är DH ikväll, äntligen, så jobbigt att behöva vänta en vecka, men det är de värt ;) och imorgon har jag näthandelsprov så måste plugga på det!! måste!

vi höress
miss you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0