7/3-10

Hejsan, segt bloggande jag vet..har inte haft tiden eller lusten.

fredags: Åt ming med några i klassen,  gick sedan runt lite på stan och kollade, klippte mig även! Efter det åkte jag hem till älsklingen, vi hade myskväll! <3

lördags: Åkte hem, kollade på match vid fyra tiden. Jätte spännande var det! men jag och jonsson åkte lite tidigare fick då veta att de förlorade :( synd..väl hemma hos jonsson fixade vi oss och drog sedan till hauti för att fira henne, bjöds på super god mat och efterätt! Vart att dricka och köra lite lekar/spel. Väldigt trevligt var det :)! tog sedan bussen hem till älsklingen, mysss<3

idag: sitter hemma just nu, har pluggat lite grann.. måste verkligen göra klart novellen :/ hoppas att jag hinner klart med den. Mamma håller även på med potatisgratäng, kyckling och bearniesås just nu, GOTT ska det bli.

Hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0