4/3-10

tjosan, har gått längsta dagen i skolan idag :( så segt..men gick ganska snabbt ändåså :) efter skolan så drog jag erika michelle och emma ner på stan, åt mcdonalds..(hmmm) sedan solade jag och emma, äntligen behövdes verkligen. Gick hem efter det, mamma åkte buss samtidigt som jag gick hem och jag kom ändå före henne, haha. Vi gick till mormor (v) var där en stund, sen nu är jag hemma. Ska vräka i mig typ wierner bröd snart (stavning) och lite pucko! höhö tjock måste sluta som jag alltid säger men.

imorgon är det kortaste dagen i skolan, blir att äta ming efter och sedan vara med min baby!! vi ska nog på bio, den nya filmen som kommit, percy jackson - kampen om åskviggen



typ harry potter liknande, men sånt gillar jag! haha


Kommentarer
Postat av: Anonym

SÄLJES SÄLJES!! FYNDA FYNDA!!



http://shoppingzenter.blogg.se/?tmp=04164106



SÄLJES SÄLJES!! FYNDA FYNDA!!



http://shoppingzenter.blogg.se/?tmp=04164106

2010-03-05 @ 15:22:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0