3/3-10

tjosan, nu är jag hemma igen! skönt säger jag bara. träningen var inte så pass jobbig som den brukar vara he-he. jag och jonsson fick reda på att vi inte behövde vara med på USM, yesss. Och imorgon blir det ingen träning heller, vi behövde inte så kankse var bäst att hoppa över den och få lite plugg gjort.

Glömde säga i förra inlägget att jag hade redovisning idag, usch gillar det inte och vet inte alls hur det gick faktiskt. Men tror det gick skapligt bra för min grupp, hehe.

Nu ska jag hälla upp badvatten och se till att jag får lite i magen, men vad är man sugen på? hmm ska även vänta in mamma så vi kan kolla andra avenyn! hon är på någon grejs med min moster där man typ kan tala med dom döda eller något tror jag, läskigt..men skulle vilja testa på det.

hejjs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0