30/3-10

hej! är grymt trött, orkar knappt skriva :( funderar på om jag ska ta mig ett bad innan jag ska åka hem till älsklingen, men frågan är ju om man orkar? Hade matte prov i skolan idag, och troligt nog så gick det bra :o lär ju iaf få G! inte högre Efter skolan så drog jag ner på stan med jessie och erika, vi "fikade/åt" lite och prata. Sedan åkte jag hem :) och nu sitter jag här..

Ska antingen idag eller imorgon lägga ut bilder på hörlurar som jag kankse vill köpa, men behöver råd ifrån er vilka ni tycker jag ska köpa..för jag har beslutsångest!

IDAG ÄR DET DH (y)

Kommentarer
Postat av: ida forsberg

det är jue jävla csi :(

2010-03-30 @ 21:23:34
URL: http://idamichelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0