29/3-10

tjosan, vakna upp hos älskling idag då. drog till skolan och hade turismen prov, det gick bra tror jag :) fick även reda på min novell som jag gjort i svenskan, starkt VG :) tur det! åkte ner på stan efter för att byta ett linne sen bar det hemåt direkt.. nu ska jag snart äta lite sedan dra mig mot bollhuset, inte alls på humör för att träna :(

ikväll börjar nya top model, ska man se det? eller fortsätta kolla håkans bar? det är frågan....;)


la ju upp denna bild igår? eller förrgår haha bra minne.
men denna bild var tydligen bara dataskriven text.

detta är det riktiga märket som jag skulle vilja
tatuera in, vad tror ni? :)

Kommentarer
Postat av: FYNDBOXEN

FYNDA FYNDA FYNDA!!



En massa olika klädesplagg, väskor och smink till salu!!



Allt under 100-lappen!!



WWW.FYNDBOXEN.BLOGG.SE



FYNDA FYNDA FYNDA!!

2010-03-29 @ 20:31:09
URL: http://fyndboxen.blogg.se/
Postat av: Anonym

tror det kan bli riktigt snyggt karro :) längtar till kryssningen!! /hauta

2010-03-29 @ 21:44:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0