29/3-10

träningen idag? har inget att säga om det..den sög, eller jag sög rättare sagt, hade inte en aning om vad jag höll på med och klantade och gjorde fel hela tiden..usch. Drog hem till sabina efter jag varit hemma och duschat, trevligt :) saknat henne. vi pratade och kollade topmodel 13 som började idag! vissa var ju helt sjuka och sa att det var jesus som gjorde så hon kom med och hon är med för jesus skull osv, haha!

Nu sitter jag hemma och har inte pluggat på matte provet, FY! hoppas jag lyckas ändå, detta kapitel är iaf lättare än vad dom senaste varit :)


så vem ska man heja på då? en cool grej är att denna
säsong så får man inte vara längre än 1.70 cm!

Kommentarer
Postat av: ida forsberg

vilken kanal går den på och tid ? :)

2010-03-30 @ 12:41:35
URL: http://idamichelle.blogg.se/
Postat av: Karro

Det går på måndagar 20.00 :D

2010-03-30 @ 13:48:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0