1/3-10

Sitter i soffan och kollar på outsiders som går på tv, tjejer som är 14år och är/har fått barn. tycker det vore så läskigt att få barn i en sån ålder :o det vore som att jag skulle fått barn för tre år sen liksom, sjukt. Men en utav tjejerna har gått i skolan ändå, klarat av nian och haft barnet med sig ibland. Och gymnasiet ska hon gå och då ha sitt barn på dagis. hon verkar ändå ha det bra och lätt oavsett om hon har barn i en sån tidig ålder.

Nu ska jag hoppa i ett varmt bad, skönt tycker jag! gillar mer att bada än att duscha, konstigt nog. har säkert nämnt det förut? sen ska jag nog göra nyponsoppa och vanilj glass, favoriten! funderar på om man kankse ska ladda ner någon film också? eller kolla om det går något bra på tv..imorgon börjar iaf desperate housewife!!! och på onsdag börjar andra avenyn igen, super.

tänker på dig älskling, hela tiden (`v´)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0