7/6-10

Inte skrivit något igår pga mitt bakismående..gillas inte haha
tog det lungt hela dagen med älsklingen, kolla film, åt pizza osv! gott


idag började jag kvart i tio med brännboll mot A-klassen,
ganska skoj faktiskt! efter det så slutade vi. fick reda på
mitt turism betyg som blev MVG efter att jag lämnat in en
uppsats, gillas :) åkte hem till mig där älsklingen väntade
på mig, mys. Vi tog det lungt, spela kort och drog oss ner mot stan!
gick runt lite handlade cheeseburgare och åt glass. gick sedan hem
igen för att dra mig till träningen, roligt var det! skönt att få träna
på det sätt man själva vill och tycker är kul :) nu sitter jag hos
älsklingen som ligger i sängen och är trött, han ska upp inatt
och lämna mig för han ska jobba :( buhu.

kanske kommer något inlägg senare, vem vet. inte så trött
PUSS




Kommentarer
Postat av: Svea

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din blogg, men jag är glad att jag gjorde det :D. Prenumererar nu på din blogg på BlogLovin'!

2011-07-11 @ 04:23:07
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0