2/6-10

Igår hann (orkade) jag inte skriva :) haha var i skolan, fick reda på mitt slutbetyg i svenskan som vart MVG :) väldigt glad för det! efter skolan åkte jag ner på stan och mötte älskling, gick in i vissa affärer, han åt osv :) sedan åkte vi hem till mig och gjorde sockerkaka :D smeten är såklart godast. sedan kollade vi topmodel som jag missade i måndags och desperate housewife! spännande, jobbigt att vänta tills nästa säsong.. somnade sedan bredvid älsklingen <3

Nu har jag datakunskap/näthandel, fick börja senare eftersom vi inte hade någon ARL. Cyklade i det sköna vädret :D fick reda på att jag fick VG i båda kurserna näthandel & datakunskap. Har även prov idag som jag MÅSTE få bra på. Senare blir det bio med hauti, kanske erika också? :) skoj!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0