28/2-10

ååh gillar inte att vakna tidigt, speciellt inte dagen innan skolan! men struntsamma.. skulle vilja åka till tp idag och kolla skor, någon som känner sig sugen att hänga med i detta väder? hehe idag ska jag även plugga, klart att man väljer att göra det sista dagen, inte bra..jobbigt känns det

finns något som heter bloggshoppen på blogg.se hemsida, jag har funderat på att testa på det. så man kan få lite gamla kläder sålda och tjäna lite pengar haha vad tror ni?

nej nu ska jag kolla vidare lite på datan, sedan göra mig frukost..
bbye




grattis till min lilla hauti som fyller 17år idag! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack gumman! :)<3 /hauta

2010-02-28 @ 18:24:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0