27/2-10

har precis fixat mig klart typ, väntar på att tiden ska gå lite så jag kan möta sabina och gå till jessie :) klantig som jag var tidigare så åkte jag ju hem från älskling, men när jag kliver av bussen vid mig så kommer jag på att jag inte har nycklarna på mig! utan dom ligger kvar hemma hos honom :( haha. men fick komma hem till sabina som tur var, fast åkte till slagsta och hämta nycklarna där hos mamma, jobbigt...

nu hinner jag inte sitta här mer.
har en klump i magen, känns inte alls bra:/
har aldrig älskat någon så mycket som jag älskar dig




jag just nu


ska fixa min header också när jag orkar och känner för det..

Kommentarer
Postat av: Julia<3

Skulle du kunna tänka deejj att ha på deejj detta i sommar?<3

P&K<3

2010-02-27 @ 19:23:36
URL: http://uaremine.blogg.se/
Postat av: Dimalim

vad gulligt skriet

2010-02-27 @ 19:26:38
URL: http://dimalimsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0