26/2-10

TJENA! nu sitter jag äntligen vid datan för första gången idag! har vart på stan ända sen klockan tolv, först med mamma. vi lämnade tillbaka mina svarta converse liknande skor eftersom dom gått sönder efter bara någon vecka? dålig kvaliteee. så tog tillbaka pengarna, ska hitta några andra liknande :) (y) sedan gick jag med erikuz och jonsson tills klockan två då vi mötte jessie för att äta. Vi åt självklart på ming, supergott som vanligt! efter det så fortsatte vi att gå, haha trött man var då. köpte en plånbok från monki eftersom jag alltid har mina saker slarvigt överallt i fickorna! så passade bra.

nu är jag iaf hemma hos min baby, vi ska till affären om en stund och handla mat som vi ska göra i ordning. sedan kommer erika och samme hit då blir det väl film eller något :) och imorgon blir det att fira jessie!

hörs maybe later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0