25/2-10

Har verkligen inte orkat/hunnit skriva idag..vet inte direkt vad jag ska skriva heller. vaknade upp hos älsklingen vid elva och åkte hem med bussen tolv, åt lite grann sedan gick jag till bollhuset och tränade, jobbigt! nu är jag bara hemma och är trött, vid åtta blir jag hämtad för att vi ska åka och kolla på en soffa åt simpan, heehe. hoppas på att den är fin och skön! efter det ska vi hem till mig igen.

Nu väntar jag på maten! grymt hungrig, mamma håller på med lasange, GOTT
sen har jag självklart lite efterrätt till efter maten (ovanligt)

känner att jag MÅSTE plugga också, ååh!
hejs



grattis till min kusin stoffe som fyller 17år idag också! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0