22/2-10

Hejsan! Inte hunnit skriva något idag, vaknade upp bredvid min älskling vid halv nio :o men vi somnade om till elva, skönt det! Gick då upp och tog mig ett bad och åt frukost. Drog ner på stan vid ett tiden, vi mötte erika och samme. Så jag gick vidare med erika och simon gick med samme, hihi :) Vi gick runt och kollade lite och hittade självklart lite saker. Vi åt även ming, grymt gott!! verkligen favvo maten! men måste sluta med sån mat, haha iaf några månader..men så svårt att motstå, det måste ni ju hålla med om!

När jag skulle hem så var det stopp i rondellen innan jag skulle hoppa av på min busshållsplats, TYPISKT. så bussen fick åka till skiftinge rondellen och vända sen in i årby och åka bort vid bollhuset och släppa av alla.. och jag hade självklart inte träningskläderna med mig så fick gå hem och hämta dom sen gå till bollhuset. jävla skit väder!! träningen gick väl skapligt bra, jag blir så lätt trött bara haha.

Nu sitter jag hemma och tare lungt, dricker cola! Ska ta bussen om en stund hem till min baby<3
SKÖNT med lov säger jag bara

kommer lite bilder nu på vad jag köpte idag :)



två tröjor från gina tricot 49:-/styck



Midjekjol från monki 25:-


 
Väska från stadium 399:-



Armband från HM 49,50:-
Örhängen från HM 29,50:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0