20/2-10

HEJ! matchen var som sagt inställd idag, förstår ni inte varför så ser ni ju på vädret hur det är! gillar det inte. Men nu är jag i varje fall hemma, kom hem från älsklingen för en liten stund sen. Var ju tvungen att åka hem ifall det skulle bli match, men nu vart det inte det..Ska väl äta lite frukost snart med mamma, jätte hungrig! Sen ska jag ta mig ett långt bad sen vid tre/fyra tiden så blir jag hämtad för då ska jag älskling m.m åka runt och kolla lite i affärer. Vad som sker senare? det får vi se!



Måste säga grattis till erika som blir 18år idag också :D <3


Kommentarer
Postat av: erika

hihi tack gumman! (A)<3

2010-02-20 @ 11:39:26
URL: http://erikamaria.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0