18/2-10

Hejsan! idag har jag vart i skolan, min längsta dag så är ganska trött nu :( men det härliga är att jag har lov nu! är ledig imorgon :) men har lite att jobba med under lovet också så, men det fixar sig. Just nu så sitter jag hemma, ska göra i ordning något att äta när mamma kommit hem med baguetter! mumsss. har träning halv åtta också, jobbigt :( den lär ju bli jobbig också..orkar inte. har match på lördag också, som jag helst skulle vilja hoppa över, men det går ju inte. man vill ju inte svika laget <3 jessie åker till finland och lina till usa hoppas dom kommer få det bra :D

nej nu vill jag att min älskling ska komma hit! choklad sugen är jag också, ovanligt?!
höres senareeee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0