15/2-10

Inte hunnit skriva något idag, har vart i skolan och vid ett tiden så skulle jag ju vara på intervjun som skulle pågå i tre timmar :( men tiden gick snabbt, det slutade ca fyra och klockan halv fem hade vi träning, jobbigt säger jag bara :( men det gick helt okej! träningen var ganska jobbig, men det behövdes..måste säga att innan intervjun var jag och jonsson nervösa, men hetsa typ upp varandra på vägen dit :( men det var inte så farligt som jag trott!

måste göras:

1. börja träna på gym
2. börja springa i skogen
3. äta nyttigare

nu sitter jag hos min älskling, har duschat, ätit osv. SKÖNT
simon är ute och går, duktig som han är och här sitter jag och latar mig.
men jag orkar verkligen inte, inte efter denna dag.

imorgon är det en ny dag, slutar skapligt tidigt också.
måste då ner på stan och handla ett par tights/leggings jag vill ha!
bild kommer förmodligen upp senare :) men, vi hörs imorgon..

SOV GOTT, puss



mina bebisaaaar! ska mysa med dom nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0