14/2-10

Nu är det faktiskt alla ♥-dag, hoppas eran blir mysig, det ska min bli! fast än så länge har jag inte gått och lagt mig ännu..hehe var hos sandy vid halv sju till ca åtta, inte alls länge hade gärna vart kvar längre om jag hade kunnat, jätte kul att träffa er som var där! <3 åkte till simonbaby efteråt där även robert var, dom hade "lan" eller vad man ska kalla det ;D men jag blev inte kvar där så länge heller, eller tills nu då! mitt internet funkade inte där :( sURT! så nu sitter jag här hemma, men ska väl lägga mig snart, grymt trött!

glömde säga att jag var på stan på dagen med mamma, köpte mig ett armband, en tunika, en ny foundasion (stavning?) och läpp piercing i guld :) fick bli så.  jag hann även sola och så åt vi ming, lika gott som alltid!



slänger in en tråkig bild, kände för att inte visa ansiktet, fick liksom inte till någon okej bild.
tröjan jag köpte iaf och läpp piercingen vet jag inte riktigt om den syns att jag satt i? hm aja

NATTI NATTI ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0