14/2-10

Idag vid ungefär två tiden så drog jag till sabina och var där en stund, sedan gick jag sabina och minna till willys och handlade lite gott! innan vi gick där ifrån handlade vi french hot dog, RIKTIG GOTT! gick tillbaka till sabina sedan, var där en liten stund. Gick hem och mötte simonbaby utanför och tills nu har vi bara tagit det lungt och mysit osv! <3

har även fixat lite tills imorgon, börjar bli nervös..
men det ska väl gå bra hoppas jag :) har ju jonsson
vid min sida trots allt, då funkar allt <3

SOV GOTT, det ska iaf jag och älskling göra!
pusss



jag och jonsson 08 <3


Kommentarer
Postat av: jessica

lycka till, det kommer att gå bra!:)

2010-02-15 @ 08:27:58
URL: http://jessiebina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0