14/2-10

vaknade tidigt idag, som vanligt nu förtiden. kan verkligen inte sova längre än typ nio/halvtio :(( men har bara legat och degat i sängen, önskar att älskling kunde gjort det med mig! har nyss letat efter någon personlig sak som jag kan ha med mig till intervjun imorgon, sjukt nervös :/ jobbigt haha. men blir troligtvis ett foto! annars blir det bara att ta det lungt idag, det är ju söndag så! men älskling ska iaf komma sen, så det blir bra!

hörsss senare maybe, nu ska jag äta godis (hmmm) och spela lite (y) måste verkligen fixa MARIOKART till mig nintendo 64, någon mer än jag som tycker att det är grymt kul?!

bbbye



armbandet jag köpte igår, 39,50 :-
(dålig bild tagen med mobilen, ska försöka fixa min vanliga kamera)

Kommentarer
Postat av: erika

haha älskar mario kart :D fett fint armband, vart köpte du det :O?<3

2010-02-14 @ 12:34:30
URL: http://erikamaria.bloggplatsen.se
Postat av: karroandersson

haha jaa :D tack, på lindex ;)! <3

2010-02-14 @ 13:01:41
URL: http://karolinaceciliaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0