11/4-10

Hejsan! Har inte orkat skriva på några dagar, det är ju lov! Igår var jag på bio: Flickan Från Ovan såg jag och älskling. Den var bra, lite konstig och sorlig :( gick hem efter och tog det lungt, vi somnade sedan..vaknade upp vid tio tiden, kände egentligen för att sova längre, men så jobbigt när man är förskyld och ont i halsen :( hoppas jag kan träna imorgon! Idag har jag iaf hunnit med att plugga lite grann, är inte helt klar men snart så! älsklingen åkte nyss också, han skulle äta MAX och kankse komma tillbaka senare :) får se vad jag hittar på annars..blir nog bara en hemma dag idag, det är ju trots allt söndag och skola imorgon!!

Skriver senare! höres


kände för ngn bild till inlägget..blev en gammal och konstig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0